Forum Zarˇwno dla wszystkich jak i dla nikogo Strona G│ˇwna Zarˇwno dla wszystkich jak i dla nikogo
Zapraszam ciebie a ty zapro kolegˇw :D


Lida nadal bedzie dostepna ale na czarnym rynku i jej cena w

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zarˇwno dla wszystkich jak i dla nikogo Strona G│ˇwna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Juukla
Chiqutitta!



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/10
Sk▒d: Finland

 PostWys│any: Pi▒ 6:45, 11 Kwi 2014    Temat postu: Lida nadal bedzie dostepna ale na czarnym rynku i jej cena w Back to top

Do kogo jesli tak warto jest si─Ö tam zapisac.
[link widoczny dla zalogowanych]
druga rzecz to to, ze sam jako facet probwaoelm sie masturbowac prysznicem...hmmmm tylko mocny strumien wchodzil w gre i taki wibruj─ůcy, bo slaby powodowal tylko odretwienie penisa Co do jedzenia to ja np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
schudłam i on zmalał o 2 rozmiary
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i trzymam kciuki!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Don't dream it's over australijskiej grupy crowded house ten przeboj zjal 2 miejsce w liscie przebojow roku 1986 w usa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kangurek.... [link widoczny dla zalogowanych] milego rozmarzenia
Uwa┼╝ajcie na te reklamy. kasiaula-6 ...... Poniewa┼╝ wtedy jeszcze nie by┼éo USG dopochwowego, a lekarze chyba jeszcze mniej wiedzieli ni┼╝ teraz, by┼éam diagnozowana dos┼éownie na wszystko od wyrostka pocz─ůwszy, poprzez kamic─Ö nerkow─ů, na nerwicy ko┼äcz─ůc. nie chcialbym ujawniac skad jestem, ale te zmiany sa podobno we wszystkich tredach.to wiem napewno Fun Fuctory [link widoczny dla zalogowanych]
Nie musze─Ö chudn─ů─ç. Dzisiaj wstali oboje z suchymi pieluchami i na nocnik zrobili No coz nie tylko biale spodnie ale w ogole bialy kolor jest hitem sezonu. Ile i w jakim czasie? Pozdrawiam i bed─Ö czeka─ç na efekty!! ┼üadnie wyrze┼║bi Ci brzuch i po tych dw├│ch tygodniach r├│┼╝nica b─Ödzie widoczna go┼éym okiem, ale oponki z brzucha si─Ö nie pozb─Ödziesz. Je┼Ťli wypiaskujemy z─Öby, na kt├│rych jest kamie┼ä naz─Öbny, to po prostu wypiaskujemy kamie┼ä naz─Öbny!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
duzzoooo pij
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pisze że nie dla wszystkich głodówka DLATEGO.BO TO NIE ZABAWA
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiss....nie najlepszy ale jeden z najlepszych kt├│re si─Ö stosuje do powi─Ökszania ust. Nie dzier┼╝e dziennikarzy, zero obiektywizmu, szukaj─ů tylko sensacji i my┼Ťl─ů, ┼╝e jak s─ů dziennikarzami to juz im wszystko wolno
aga - doczytałam ,to raczej u mnie można zaobserwować dziki pęd z obłędem w oczach jak za nimi biegam
A teraz cukrowe dane :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- oto jest pytanie.

byłam u dermatologa Kamińska na ogrodowej mała ma znamię barwnikowe ale niegrożne. [link widoczny dla zalogowanych] tylko aerobowe.
I mam nadziej─Ö, ┼╝e na tym si─Ö sko┼äczy i ominie mnie operacja, w razie czego dosta┼éam ju┼╝ skierowanie na st├│┼é takiej to dobrze a my ile jeszcze sie bedziemy meczyly ? dziewczyny tak sie zastanawia┼éam a moze ta z┼éa fama jest od os├│b ,kt├│re bra┼éy podr├│bke Lida, a ona nie dzia┼éa i nie widomo co jest w ┼Ťrodku i pomagaj─ů natychmiast, nie mam s nimi ┼╝adnych problem├│w Podczas debaty Izby Gmin w listopadzie 2012 roku konserwatywny posel Kris Hopkins grzmial z m├│wnicy: [link widoczny dla zalogowanych]
i znowu jestem piatym kolem u wozu....... kuje mnie .. Wystarczy kupi─ç jeden ale PORZ─äDNY stanik sportowy, marki Shock Absorber, Panache Sport, Royce, Freya Active (oczywi┼Ťcie w dobrze dobranym rozmiarze), i b─Ödzie mo┼╝na ─çwiczy─ç w samym tym staniku (SA czy Panache s─ů tak ┼éadne i ma┼éo bieli┼║niane, ┼╝e z powodzeniem wystarczaj─ů jako g├│ra do sportu, nie trzeba ┼╝adnych koszulek nawet). Zaj┼╝yj te┼╝ na forum na gazecie wyborczej, wiza┼╝u i Openmedica. Hej znam dr Krawczyka z Wawy, zrobi┼éam u niego usta. A zagoi mi sie na 100%? Banalnie proste
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W pewnym momencie wpada położna:- pani na poród rodzinny?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chciałabym się wypowiedzieć na temat porodu, rodziłam w grudniu 2012 roku na warszawskiej i zostałam przyjęta na dyżurze tępym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Anakondy. czy nie boli to bardziej niz sam zabieg wyciecia?
Na razie zyje ale chyba z lakka na prawde pic mi sie chce.mam do stracenia na dobr poczatek około 10 kg tak dla sprawdzenia działania L i potem dalsze 20kg , posprawdzalam opakowania , tabletki wydaja sie oryginalne.
[link widoczny dla zalogowanych]
kiedy osi─ůgn─Ö 80 kg to chodze i p┼éacze.mam 170 cm wzrostu.
Dobrze dobrany stanik mo┼╝e i powi─Ökszy─ç, i pomniejszy─ç biust.
Miłego Dnia Dziecka !
M├│j znajomy zosta┼é juz przes┼éuchany i wszyscy ┼Ťwiadkowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie dokońcylas wpisu [link widoczny dla zalogowanych] co...dolegac czy co...doskwierac...
Może być kreatywna amatorka lub stażystka! Dla mnie to jest dziwne ze tak silne leki podaje lekaz w ten sposob przeciez trzeba organizm przyzwyczaic ja mialamzlecenie 3 dni wieczorem 1/2 t. Dziewczyny nie straszcie rakiem, bo to rzadkie przypadki u młodych osób, ale sprawdzić warto.Pozdrowionka i głowa do góry poza tym chcialam zauwazyc ze farbolalam wlosy po zabiegu srednio 3 razy na tydzien bo był problem aby moje PLATYNOWE wlosy przyjeły jaki kolwiek kolor nie chcialabym znow przez to przechodzic.... Pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych]
Da┼é mi Cyclonamine, ale nic nie pomaga┼éo. Hanulka Nie ma co wpycha─ç na si┼é─Ö, je┼Ťli si─Ö nie da to lekarz powinien przepisa─ç co┼Ť innego. W plynie zawarte sa sole, ktore dodatkowo sciagaja do jelita grubego wode. od roku wiem ze go kocham i od roku wiem ze przegralam swoje zycie bo on jak sie cud nie stanie to sie nie rozwiedzie nie to ze nie chce tylko nie moze(wstyd dla rodziny....tak wogole to oni sa czystej kwi kuzynami----CHORE) ja z nim nie potrafie skonczyc on ze mna tez ale ja nichce cale zycie czekac jak pies pod drzwiami nie chce juz plakac.... ! Basia, Zrozpaczona:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No chyba ┼╝e kto┼Ť wyje┼╝dza daleko...to rzeczywi┼Ťcie komplikuje spraw─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale te trudne chwile wlasnie musisz przetrzymac - bo zobaczysz ze znowu zaczniesz skutecznie spadac na wadze i cialo sie poprawi !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Od jakiego┼Ť czasu ┼Ťledz─Ö ten w─ůtek. rozgrzewa─ç termoforem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
5.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale leki obni┼╝aj─ůce poziom prolaktyny przywracaj─ů p┼éodno┼Ť─ç!!!

Pewnie też dużo ćwiczyła, ale schudła na pewno nie tylko dzieki nim. [link widoczny dla zalogowanych] poza tym z tego co zauwazylam nie dotyczy to tylko mnie ale tez wielu moich kolezanek.
┼╝elowe s─ů bardziej elastyczne i przy uderzeniach odginaj─ů sie a nie p─Ökaj─ů tak jak akryle, poza tym w ┼╝ele ┼éatwiej zatapia si─Ö r├│┼╝nego rodzaju ozdoby. moja mama po usg uslyszala ze ma raka !!!!!! Bo jakby nie by┼éo jest to g┼éupia sprawa! Wiadomo ze ten model levis'a jest lepszy niz chocby jeansy armaniego z prostego powodu - model 501 ma swoj─ů histori─Ö - jest pierwszym modelem jeans├│w na ┼Ťwiecie i po lekkich retuszach dalej pozostaje jednym z najbardziej popularnych fason├│w. Dzisiaj w pracy bola┼éo mnie ca┼éy dzie┼ä, na dodatek kolczyk si─Ö lepi w tych kluskach co wyp┼éywaj─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
wchodzi pani w niebieskiej sukience do baru , jeden go┼Ťciu jej stawia drinka , drugi , a potem przychodzi jej misiowaty chlopak i wypijaj─ů te drinki - cos tam ┼╝e fajnie mie─ç za darmo - ale kompletnie niepamietam co tam jest reklamowane No i w┼éa┼Ťnie ta piosenka mi siepodoba Zwr├│─ç uwag─Ö na zawarto┼Ť─ç w─Öglowodan├│w, Kosztuja 190 zl. Na poczatek chcia┼éabym powiedzie─ç ┼╝e sama atmosfera jak─ů stworzy┼é doktor i jego za┼éoga (p.Krzysztof anastaziolog z ogromnym poczuciem chumoru i pielegniarki) napawa┼éa mnie optymizmem. Po rozum do g┼éowy m├│g┼é by si─Ö kto┼Ť wybra─ç. Go┼Ťciu najlepiej zadzwonic do szpitala w kt├│rym masz mie─ç operacj─Ö i zapytac czy w takiej sytuacji operacja moze by─ç wykonana w zaplanowanym terminie czy trzeba to przesun─ů─ç. uwa┼╝am, ┼╝e ona jest przynajmniej naturalna !!
wi─Öc, co wy robicie, ┼╝e wam zmarchy znikaj─ů i cera jak u niemowlaka???
[link widoczny dla zalogowanych]
skutki takiego leczenia przy niedopasowanych tabletkach ot prosze z wlasnego podworka:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czułam sie fatalnie.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zarˇwno dla wszystkich jak i dla nikogo Strona G│ˇwna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach